amfori BSCI
Istnieje rosnące oczekiwanie, że firmy nie tylko wykazują się społecznie odpowiedzialnymi i etycznymi praktykami wewnętrznie, ale także w ramach swoich łańcuchów dostaw.
Czym jest amfori BSCI?
Oparta na standardach pracy Międzynarodowej Organizacji Pracy, inicjatywa amfori BSCI (Business Social Compliance Initiative) jest ruchem branżowym opracowanym w 2003 roku przez amfori, globalne stowarzyszenie biznesowe na rzecz otwartego i zrównoważonego handlu. Umożliwia on przedsiębiorstwom monitorowanie i ocenę poprawy wyników socjalnych dostawcy w odniesieniu do wymagań Kodeksu Postępowania amfori BSCI.
Audyty amfori BSCI oceniają dostawcę pod kątem wartości i zasad Kodeksu Postępowania amfori BSCI, który jest reprezentowany i oceniany przez 13 powiązanych ze sobą Obszarów Działania (PAs):
- System zarządzania socjalnego i efekt kaskadowy
- Zaangażowanie i ochrona pracowników
- Prawo do wolności zrzeszania się i negocjacji zbiorowych
- Brak dyskryminacji
- Sprawiedliwe wynagrodzenie
- Godziwe godziny pracy
- Bezpieczeństwo i higiena pracy (OHS)
- Zakaz pracy dzieci
- Szczególna ochrona młodych pracowników
- Brak niepewnego zatrudnienia
- Brak pracy niewolniczej
- Ochrona środowiska
- Etyczne zachowanie w biznesie
Proces audytu amfori BSCI składa się z kombinacji audytów pełnych i uzupełniających. Audyty pełne odbywają się co dwa lata i oceniają wszystkie 13 obszarów działania (PA), natomiast audyty uzupełniające przeprowadzane są w okresie pomiędzy nimi i koncentrują się wyłącznie na PA zidentyfikowanych jako wymagające poprawy.
Jakie są korzyści z audytu amfori BSCI?
System amfori BSCI oferuje wymierne podejście, którego celem jest poprawa warunków pracy w Państwa łańcuchu dostaw i zapewnienie następujących korzyści:
- Zapewnienie znormalizowanych narzędzi zarządzania dla wszystkich firm na całym świecie
- Stworzenie bazy danych w celu optymalizacji koordynacji
- Poprawa wyników społecznych Państwa łańcucha dostaw
- Obniżenie kosztów i zwiększenie wydajności
- Zwiększenie odporności organizacji i zdolności adaptacyjnych do zmian rynkowych.
- Budowanie wizerunku renomowanej marki w oczach klientów
Dlaczego warto wybrać sieć firm Eurofins Consumer Products Assurance do przeprowadzenia audytu amfori BSCI?
Jako zatwierdzony partner audytowy firmy amfori, posiadamy wyszkolonych audytorów z bogatym doświadczeniem w ponad 15 krajach (w tym w Chinach, Kambodży, Wietnamie, Bangladeszu, Indiach, Turcji, Europie Wschodniej i Ameryce Łacińskiej), którzy mogą wspierać Państwa wymagania w zakresie monitorowania amfori BSCI oraz wspomagać Państwa firmy we wdrażaniu i doskonaleniu zrównoważonych praktyk w łańcuchu dostaw.
Aby sprostać wymaganiom harmonogramów zaopatrzenia, możemy wykonać raporty z zakresu audytu amfori BSCI w ciągu 4czterech dni roboczych. Nasze wydajne raportowanie daje klientom przewagę konkurencyjną w zakresie zaopatrzenia i zarządzania łańcuchem dostaw.
Jako firma będąca pełnoprawnym członkiem Stowarzyszenia APSCA, posiadamy udokumentowane doświadczenie w zakresie wysokiej jakości audytów socjalnych.
Skontaktuj się z nami lub uzyskaj wycenę już teraz!