JavaScript is disabled. Please enable to continue!

Mobile search icon
Produkty konsumenckie >> Audyty >> amfori BSCI

amfori BSCI

Istnieje rosnące oczekiwanie, że firmy nie tylko wykazują się społecznie odpowiedzialnymi i etycznymi praktykami wewnętrznie, ale także w ramach swoich łańcuchów dostaw.

Czym jest amfori BSCI?

Oparta na standardach pracy Międzynarodowej Organizacji Pracy, inicjatywa amfori BSCI (Business Social Compliance Initiative) jest ruchem branżowym opracowanym w 2003 roku przez amfori, globalne stowarzyszenie biznesowe na rzecz otwartego i zrównoważonego handlu. Umożliwia on przedsiębiorstwom monitorowanie i ocenę poprawy wyników socjalnych dostawcy w odniesieniu do wymagań Kodeksu Postępowania amfori BSCI.

Audyty amfori BSCI oceniają dostawcę pod kątem wartości i zasad Kodeksu Postępowania amfori BSCI, który jest reprezentowany i oceniany przez 13 powiązanych ze sobą Obszarów Działania (PAs):

  • System zarządzania socjalnego i efekt kaskadowy
  • Zaangażowanie i ochrona pracowników
  • Prawo do wolności zrzeszania się i negocjacji zbiorowych
  • Brak dyskryminacji
  • Sprawiedliwe wynagrodzenie
  • Godziwe godziny pracy
  • Bezpieczeństwo i higiena pracy (OHS)
  • Zakaz pracy dzieci
  • Szczególna ochrona młodych pracowników
  • Brak niepewnego zatrudnienia
  • Brak pracy niewolniczej
  • Ochrona środowiska
  • Etyczne zachowanie w biznesie

Proces audytu amfori BSCI składa się z kombinacji audytów pełnych i uzupełniających. Audyty pełne odbywają się co dwa lata i oceniają wszystkie 13 obszarów działania (PA), natomiast audyty uzupełniające przeprowadzane są w okresie pomiędzy nimi i koncentrują się wyłącznie na PA zidentyfikowanych jako wymagające poprawy.

Jakie są korzyści z audytu amfori BSCI?

System amfori BSCI oferuje wymierne podejście, którego celem jest poprawa warunków pracy w Państwa łańcuchu dostaw i zapewnienie następujących korzyści:

  • Zapewnienie znormalizowanych narzędzi zarządzania dla wszystkich firm na całym świecie
  • Stworzenie bazy danych w celu optymalizacji koordynacji
  • Poprawa wyników społecznych Państwa łańcucha dostaw
  • Obniżenie kosztów i zwiększenie wydajności
  • Zwiększenie odporności organizacji i zdolności adaptacyjnych do zmian rynkowych.
  • Budowanie wizerunku renomowanej marki w oczach klientów

Dlaczego warto wybrać sieć firm Eurofins Consumer Products Assurance do przeprowadzenia audytu amfori BSCI?

Jako zatwierdzony partner audytowy firmy amfori, posiadamy wyszkolonych audytorów z bogatym doświadczeniem w ponad 15 krajach (w tym w Chinach, Kambodży, Wietnamie, Bangladeszu, Indiach, Turcji, Europie Wschodniej i Ameryce Łacińskiej), którzy mogą wspierać Państwa wymagania w zakresie monitorowania amfori BSCI oraz wspomagać Państwa firmy we wdrażaniu i doskonaleniu zrównoważonych praktyk w łańcuchu dostaw.

Aby sprostać wymaganiom harmonogramów zaopatrzenia, możemy wykonać raporty z zakresu audytu amfori BSCI w ciągu 4czterech dni roboczych. Nasze wydajne raportowanie daje klientom przewagę konkurencyjną w zakresie zaopatrzenia i zarządzania łańcuchem dostaw.

Jako firma będąca pełnoprawnym członkiem Stowarzyszenia APSCA, posiadamy udokumentowane doświadczenie w zakresie wysokiej jakości audytów socjalnych.

Skontaktuj się z nami lub uzyskaj wycenę już teraz!