Eurofins Poland >> Oferty pracy >> Customer Service Manager

Customer Service Manager

Sidebar Image

Eurofins Scientific jest światowym liderem w wykonywaniu analiz produktów spożywczych i farmaceutycznych. Jest to również numer jeden na świecie w zakresie usług laboratoryjnych dla środowiska i jeden z globalnych liderów rynku w agro, genetycznych, farmakologii i centralnych usług laboratoryjnych. Z około 32 000 pracowników w ponad 410 laboratoriów w całej 42 krajach, Eurofins oferuje ponad 130 000 wiarygodnych metod analitycznych do oceny bezpieczeństwa, tożsamości, autentyczności, składu, pochodzenia i czystość substancji i produktów biologicznych. Grupa zapewnia swoim klientom usługi wysokiej jakości, dokładne wyniki w krótkim czasie i porady ekspertów oferowane przez wysoce wykwalifikowany personel. Aby wspierać ciągły rozwój naszej sieci laboratoriów, szukamy najlepszych kandydatów do pracy w jednej z naszych jednostek.

Szukamy osób na stanowisko:

Customer Service Manager

Lokalizacja: Malbork

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad realizacją bieżących zleceń i wymagań klienta
  • Zarządzanie podległym zespołem – dział obsługi klienta
  • Współpraca z obszarami pracowni jak i Laboratoriami Partnerskimi Eurofins w kwestii terminowości i jakości otrzymywanych wyników
  • Rozwój kompetencji podległego zespołu
  • Standaryzacja procesu obsługi klienta
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Ocena zgodności wyników badań z regulacjami prawnymi i specyfikacją Klienta.
  • Uczestniczenie w rozpatrywaniu skarg
  • Uczestniczenie w audytach wewnętrznych/zewnętrznych
  • Przestrzeganie zasad normy PN-EN ISO/IEC 17025:2005 oraz systemu zarządzania obowiązującego w Eurofins Polska i jego doskonalenie w zakresie swoich odpowiedzialności

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: chemia, technologia żywienia, towaroznawstwo, ochrona środowiska)
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium, kontroli jakości, technologii żywności, sprzedaży
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2)
  • Zdolność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Samodzielność w działaniu, inicjatywa i doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Dużą niezależność w pracy
  • Otwartą komunikację
  • Możliwości rozwoju
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę
  • Prywatny pakiet medyczny
  • Dofinansowanie do karty Multisport